BDO je jednou z celosvětově největších poradenských sítí, která prodá vaši firmu nebo pro vás nakoupí jinou, udělá vám audit či zařídí účetnictví a daně. Kromě obrovského rozsahu služeb BDO disponuje velkými ambicemi a tahem na branku. Vzhledem k tomu, že v českých médiích neměla téměř žádnou pozici, byl úkol jasný - zvýšit znalost značky BDO.
V tomto případě byla více než kreativita důležitá znalost klíčových novinářů v těch nejdůležitějších médiích a velmi podrobný přehled o aktuálních i opakujících se ekonomických tématech z různých oborů. K tomu bylo třeba zvládnout komunikaci s téměř 20 odborníky napříč BDO, nepřetížit je požadavky a neotrávit tím, že média fungují trošku jinak, než by laik očekával.
Jestli se to povedlo? Pokud máte přístup do monitoringu médií, podívejte se na nárůst publicity od konce roku 2015, pokud ne, rádi vám výsledky ukážeme na případné schůzce. Kladný dopad naší práce na byznys klienta dokládá i fakt, že po nárůstu publicity se zvýšila dotazovanost na služby BDO a také odezva od stávajících klientů BDO.
„Z mojí strany mohu potvrdit velkou spokojenost, Intensity nás
v budování značky v médiích posunula z nuly významně kupředu.“
Lukáš Hendrych, partner, BDO Česká republika
Patříte v oboru k nejlepším, ale vaši potenciální zákazníci to nevědí? Ozvěte se nám.
‹ Zpět na všechny studie