Jedna z největších příležitostí sáhnout si na komunikaci, která se objeví v našich končinách jednou, maximálně dvakrát za 10 let. V roce 2007 jsme vyhráli výběrové řízení na kompletní komunikaci dvojky v kategorii internetových portálů, Centrum.cz. Hned následující den po vítězství jsme dostali pořádnou lekci. Jak to tak bývá u emailových schránek, občas se rozhodnou stávkovat. A přesně to se v ten den stalo. A co má společného vítězná public relations agentura a stávkující emailové schránky uživatelů Centrum.cz?
Když se jako uživatel emailu nemůžete dovolat na technickou podporu, protože ta je v prvních hodinách výpadku zcela zahlcená, zavoláte na další telefonní čísla, která jsou uvedená na webu. A jedno z nich bylo to naše. Asi nikdy v našich krátkých životech jsme si nevyslechli tolik rozzlobených uživatelů v tak krátkém sledu. Za pár hodin schránky opět naskočily a silný příval rozzlobených telefonátů ustal, ale my jsme si z této komunikace odnesli zkušenost k nezaplacení. Pokud je někdo velmi rozzlobený, rozhodně s ním nebojujte a nic nevysvětlujte, jenom poslouchejte. Na konci telefonátu pak může být i doruda rozlícený člověk naprosto spokojeným a značce věrným uživatelem.
Po tomto rušném dni nás čekaly další velké výzvy. Komunikovali jsme jeden z největších prodejů firmy na českém trhu. To když přední světový investiční fond Warburg Pincus koupil Centrum.cz od jeho zakladatelů. Rok na to jsme zajišťovali další velkou komunikaci pro tuto skupinu, tentokrát nákup trojky, portálu Atlas.cz. A do třetice i spojení obou, dříve nesmiřitelných konkurentů, Centrum.cz a Atlas.cz.
Hledáte agenturu, která si už několikrát prošla ohněm a v krizových situacích si zachová chladnou hlavu? Ozvěte se nám.
‹ Zpět na všechny studie