Martin v Intensity pracuje od roku 2011 a my od té doby nechápeme, jak je schopen udělat takové množství práce v takové kvalitě. Při přijímacím pohovoru do Intensity přitom jeho odpověď na otázku „Jaká je vaše nejslabší stránka?“ zněla: „Jsem trochu pomalejší.“ Každý evidentně máme jiná měřítka na to, jak vypadá být pomalejší.
Jak už je zřejmé z textu výše, Martinovou nejsilnější zbraní je neskutečný tah na branku spojený s efektivitou. Má za sebou několikaleté zkušenosti s korporátní i brandovou komunikací velkých firem. Stál za zásadním „nakopnutím“ publicity poradenské společnosti BDO v roce 2016, za rozjezdem komunikace společnosti Up Česká republika, která se specializuje na zaměstnanecké benefity, i za dlouhodobým budováním Brand Awareness finanční společnosti Cofidis.
Hodně se toho ale naučil i při práci pro internetové a technologické firmy a startupy, jakými jsou vyhledávač slev Skrz.cz, tvůrce e-shopů NetDirect, rezervační systém Restu.cz, analytický startup datasapiens nebo ordinační software Xdent. Rád také vzpomíná na své začátky, ve kterých sbíral cenné zkušenosti při brandových kampaních pro značky jako Rajec, UGO, Vinea, Jupí, Jupík nebo Spektrum.
Martinovou největší vášní je vedle rodiny sport. Ping-pong a volejbal hraje závodně a opět je nám záhadou, jak to zvládá skloubit s prací a rodinou.
Email: martin.suchanek(zavinac)intensity.cz
Telefon: +420 734 578 619